فعالان اینترنتی در مصر ویدیویی را بر روی سایت یوتیوب پخش کردند که در آن طرفداران محمد مرسی در منطقه سیدی جابر در استان اسکندریه دو نوجوان از مخالفان رئیس جمهور برکنار شده را از بالای پشت بام یک منزل به پایین پرت می کنند.

به گزارش العربیه منطقه سیدی جابر در استان اسکندریه پس از برکناری مرسی توسط ارتش مصر ، صحنه درگیری میان گروه اخوان المسلمین و مخالفان مرسی بود. این درگیری ها باعث کشته و مجروح شدن شمار از افراد دو طرف شد. 

بر اساس این گزارش این فیلم ویدیویی نشان می دهد که چند نفر از افراد با ریش های بلند 4 تن از نوجوانان زیر پانزده سال را بالای یک پشت بام محاصره می کردند. 

در ادامه این فیلم ویدیویی اعضای اخوان المسلمین پس از دستگیری این 4 نفر ، دو نفر از آنها را پس ضرب و شتم به بالای پشت بام برده و از آنجا به زمین پرتاب کردند. 

بدرالدین حسنین عبدالعزیز 52 ساله پدر یکی از قربانیان این حادثه از پرت شدن فرزندنش "حماده" نوزده ساله از پشت بام به وسیله طرفداران مرسی و مرگ وی خبر داد. 

وی در ادامه گفت :" تنها گناه پسر من ایستادن در بالای ساختمان به همراه دیگر نوجوانان هنگام حمله اعضای اخوان المسلمین علیه مخالفان مرسی در میدان بود." 

یکی از نزدیکان "حماده" اظهار داشت که این افراد پس از پرتاب حماده از طبقه پنجم ساختمان ، قصد داشتند دیگر نوجوانان را پرت کنند اما دخالت اهالی منطقه مانع از این کار شد.
نيروهای امنيتی مصر بعد از ظهر یکشنبه اعلام کردند که قاتل هوادار اخوانی المسلمین که دو نوجوان مصری مخالف مرسی را از یک ساختمانهای بلند شهر اسکندریه به پایین پرت کرده بود و منجر به مرگ آنان گشت را دستگیر کردند. این فرد که یکی از اعضای اخوان المسلمین است روز برکناری مرسی با بلند کردن پرچم سیاه القاعده به چند شهروند مخالف مرسی حمله ور شده آنها را زخمی کرده است.