Select Menu

ازدواج مرد 92 ساله عراقی با دختری 22 ساله
بر اساس رسوم عشایری منطقه مرکزی عراق صورت گرفت
یک مرد 92 ساله ساکن روستایی در شمال بغداد نزدیک شهر مرکزی عراقی سامرا، با دختری 22 ساله ازواج کرد. این ازدواج همزمان با ازدواج دو نوه 16 و 17 ساله او همزمان شد و نوه ها از اینکه پدربزرگ شان دوباره ازدواج کرد، خوشحال بودند.

این داماد 92 ساله، موصلی محمد المجامعی نام دارد او یک کشاورز است که در روستای "جوبان" از توابع شهرستان سامرا در مزرعه خود کار می کند.

وی عصر روز پنچ شنبه گذشته، سه سال پس از فوت همسرش که 58 سال با هم زندگی گرده بودند، با یک دختری که 70 سال از او جوان تر است، ازدواج کرد.

وی به خبرگزاری فرانسه که این خبر را مخابره کرده گفت:" من از اینکه همزمان با دو نوه ام ازدواج می کنم خیلی خوشحال هستم".
وی افزود:" من خود را الان 20 ساله حس می کنم".

المجامعی گفت: برای اینکه ازدواجم با ازدواج نوه هایم در یک مراسم صورت گیرد،آنها مراسم عروسی خود را چند بار به تعویق انداختند.

این جشن عروسی که با حضور رهبران محلی و روسای قبایل انجام گرفت، به مدت 4 ساعت با برنامه های موسیقی، رقص و تیراندازی هوایی، همراه بود.
Share this Article with Your Friends :
  • Share to Facebook
  • Share to Twitter
  • Share to Google+
  • Share to Stumble Upon
  • Share to Evernote
  • Share to Blogger
  • Share to Email
  • Share to Yahoo Messenger

0 comments:

Powered By Afghantricks.com Enhanced by Afghantricks.com

Post a Comment

 
Top